Bak kata Sue, skrg musim tag daa... Meh ler aku kasi settle dulu tag yg Pn Sue bagi nih ... Syarat² utama:
1- mesti menggunakan huruf pertama dari nama blog anda.. E la aper lagi...
2- jawapan x boleh berulang...
* image from google
1. nama anda : Ezlin a.k.a elin
2. perkataan 4 huruf : Emak /
3. nama budak laki : Eid
4. nama budak perempuan : Ell
5. pekerjaan : Economist
6. warna : Ada ke warna start dgn huruf E?
7. sesuatu yang anda pakai : Eye contact lense(Suka suki aku tambah word "eye" tu) Hehe
8. makanan : Epok²
9. Sesuatu yang boleh dijumpai di tandas : Ecomax Cleanser (Brand Cosway)
10. tempat : England
11. alasan bila terlewat : Eheh...dah pukul 10 ker, ingatkan baru pukul 8 Huhu...
12. sesuatu yang anda jeritkan : Elloooooooooooo!!!!
13. tajuk filem : Enigma
14. minuman : Epal juice
15. kumpulan muzik : Ella & D Boys
16. haiwan : Elephant
17. nama jalan : Jalan Enggang
1. nama anda : Ezlin a.k.a elin
2. perkataan 4 huruf : Emak /
3. nama budak laki : Eid
4. nama budak perempuan : Ell
5. pekerjaan : Economist
6. warna : Ada ke warna start dgn huruf E?
7. sesuatu yang anda pakai : Eye contact lense
8. makanan : Epok²
9. Sesuatu yang boleh dijumpai di tandas : Ecomax Cleanser (Brand Cosway)
10. tempat : England
11. alasan bila terlewat : Eheh...dah pukul 10 ker, ingatkan baru pukul 8 Huhu...
12. sesuatu yang anda jeritkan : Elloooooooooooo!!!!
13. tajuk filem : Enigma
14. minuman : Epal juice
15. kumpulan muzik : Ella & D Boys
16. haiwan : Elephant
17. nama jalan : Jalan Enggang
18. jenis kereta : EDAR PROTON... (boleh gitu?)


Tiada ulasan:
Catat Ulasan