Pengikut

Memaparkan catatan dengan label TAG. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label TAG. Papar semua catatan

Khamis, 20 Mei 2010

» Tag dari Hujung ke Hujung «

Assalamualaikum....
Dapat tag lagi, saper lg klu bukan Pn Suhida kiter yg rajin bertangging... Huhu..Jom layannn...Zass...
1 - Tempat anda dilahirkan
Kuala LumpuR
2 - Hadiah Pertama Yang Anda Terima
Racket badminton
3 - Buah Kegemaran Anda
Nona
4 - Haiwan yg anda benci
Anjing
5 - Suka makanan ini
Grilled lam chops
6 - Kalo shopping, mesti beli ini
Shoes
7 - Ada terdapat di sekolah
Student
8 - Negera yang ingin anda lawati
Turki
9 - Anda suka kereta ini
Innova
10 - Bila ada kelapangan, anda akan
Ajak my partner g jenjalan or beli brg dapur...
SILA BERIKAN TAG INI KEPADA 3 ORANG (nak beri lebih pun boleh)
1.Sayza
2. Anis
3. Isma

Selasa, 18 Mei 2010

» Tag Hitam Manis «

Assalamualaikum


Tak tahulah naper tag ni diattachkan skali gambo lembu hitam ni, tanyalah Pn Suhida yer.. Per² pon, aku nk try jawab tag ni...
1. Thank & link the person that gave you the cow (jgn lupa copy picture picture sekali)
Thanx Pn Sue...huhu dpt lembu sekor yeay
2. Bagi balik wasiat ini kat 7 bloggers yg paling active atau 7 paling tak active
1) Suhida
2) Maksu Fiza
3) Suhida Mat Hanip Isma 
4) Bonda Ila
5) Anis Masiran
6) x der saper
7) pon xder saper..
3. Bagi tau diorg ini yang diorg dapat wasiat dari org kaya kg sepening lalat
Ok insya allah. Mesti diorang yang terima ni pun pening-pening lalat.(bak kater Pn suhida)
4. Cerita 3 perkara apa yg anda selalu buat sambil tgk tv
Baring
Makan 
Lipat kain
5. Bagitau 3 makanan pelik yg pernah anda makan
kuih tahi itik,
6. Cuba bagitau berapa orang dah kawan anda kat FACEBOOK
314 org
7. Feveret soalan ni.. camner korang berjumpa spouse korang or pakwe or makwe..
 Thorough YM Haha, sengal kan buni nyer?
yang lelain sila jawab tag ni... TQ
~ eLiN~ 

Rabu, 12 Mei 2010

» Tag - Huruf Pertama Pada Blog Anda «

Assalamualaikum....

Bak kata Sue, skrg musim tag daa... Meh ler aku kasi settle dulu tag yg Pn Sue bagi nih ... Syarat² utama:

1- mesti menggunakan huruf pertama dari nama blog anda.. la aper lagi...
2- jawapan x boleh berulang...



* image from google
1. nama anda : Ezlin a.k.a elin
2. perkataan 4 huruf : Emak /
3. nama budak laki : Eid
4. nama budak perempuan : Ell
5. pekerjaan : Economist
6. warna : Ada ke warna start dgn huruf E?
7. sesuatu yang anda pakai : Eye contact lense (Suka suki aku tambah word "eye" tu) Hehe
8. makanan : Epok²
9. Sesuatu yang boleh dijumpai di tandas : Ecomax Cleanser (Brand Cosway)
10. tempat : England
11. alasan bila terlewat : Eheh...dah pukul 10 ker, ingatkan baru pukul 8 Huhu...
12. sesuatu yang anda jeritkan : Elloooooooooooo!!!!
13. tajuk filem : Enigma
14. minuman : Epal juice
15. kumpulan muzik : Ella & D Boys
16. haiwan : Elephant
17. nama jalan : Jalan Enggang
18. jenis kereta : EDAR PROTON... (boleh gitu?)

Jumaat, 7 Mei 2010

:: TAG A to Z ::

Assalamualaikum, ni tag dr PUAN SUHIDA... Hehe, aper jer sue tag ko nih...takper, aku pon tgh bowink nih..so, aer kater aku buat jer...

 A - Assalamualaikum
B - Baru balik dr Jusco Bdr Hilir Melaka...(ader bengkel kt Avillion Legacy Hotel, td lari jap g Jusco besar tuh...ngan Pn Linda, kak G & k.lela..hehe)
C - Cuba cari beg murah2...tapi nk yg branded..tapi...
D - Dah abis plak salenyer...ngee
E - Elok gak..klu tak, aku dh rembat 1..
F - Fuhhh, besar btol jusco nih...
G - Gempak tuh..
H - Hari2 jalan pon lom tentu puas lagi...
I - Ingat sempat jalan 2,3 jam jer...
J -Jalan2 jumpe sluar track murah..RM15 yg jenis kain lembut tu..
K - Kerna sudah murah kurembat dua....hehe..
L - Lom abis lagi, g check lg aper yg bleh diembat...
M - Mak aihhh, besh besh...amik t shirt tido lak...
N - Nahh, g tempat SCARLET lak...
O - Otak duk pikir nk beli lagi ke dak, ader ler klu kt SCARLET nih, hehe..
P - Pikir punyer pikir, xyah la dulu...
Q - Q?? xtau la, sue..skip je eyh..
R - Rasa mcm nak bayor dah...
S - Sat2...J card nk kena renew dulu..
T - Try tanyer points balance...
U - Urmmm, byk gak points aku..7300
V - Vantage set ader tak?
W - Wow...klu dpt set pinggan ke..besh gak..
X - Xtend la, tunggu sampai 10K points ker...then redeem kt KL
Y - Yang beshnyer siap beli beg tuk nk carry brg2 shopping aku...
Z - Zzzooommmm, cepat lari ..Pie dah tunggu... Pie adalah opismate yg bawak waja utk bawak geng shopping g Jusco
     

Khamis, 22 April 2010

» Tag dari Suhida - 8th Photo folder «

Salam...


Ni tag dr Pn Suhida @ Sue...Sebelum aku luper, baek aku wat dulu...

syarat2 tag ni:
1. Go to your photo files, select the 8th photo folder.
Tgh check kt Drive D aku kt oopis nih...

2. Select the 8th photo in that folder.
PHOTO KURSUS TJG TUAN PD

3. Post that photo along with the story behind it.
Tahun 2006 gbr² ni sumer...aper ntah d exactly name course nih... nama Fasilitator pon luper..hehe..tp besh la gak...

4. Then challenge 8 blogging friends to do the same
Aku xtau nak ajak saper la, sue....Takyah xper eyh ;)

Rabu, 25 November 2009

» Tag dari Suhida Mat Hanip «

Assalamualaikum...

Aku dapat tag dari Suhida...

a. write five (5) interesting facts about the person who gave you this award.

  1. kenal suhida a.k.a since darjah 6

  2. pandai sangat melukis..tu agaknya dier jd interior designer...

  3. suker guna tag "cute&cuddly"..sue kata sedap dipeluk....

  4. sue tolong aku betulkan blog aku yg pernahh bengong dulu, dh cantek balik ;) suker aku

  5. independent mom...since kenal sue aku byk tahu pasal "ibu&anak"... dier byk bg info & opinion...
b. jot down ten (10) interesting facts about yourself and your hobbies

  1. aku kekadang xtau nk approach orang tp once rs mcm ok je ngn org tu, mulalah nk tanya mcm²...takut korang pk per lak.... hehehe

  2. aku suka tengok perempuan cantik, cantik naturally...even aku bukan lelaki... tp pls no double meaning okey!

  3. aku ni cepat moody tp try nk avoid mcm susah lak tp nak cuba gak...tp moody aku jap jer

  4. aku sangat sangat suka makan coklat.

  5. aku tak makan goreng pisang. ntah naper klu makan mcm nak muntah, silap haribulan aku leh pengsan kot!?

  6. aku x penah nk plan tukar tpt keje sbb satu hal nk mulakan environment baru....kawan baru, mcm x kuasa...hùhù...

  7. aku sorg yg brutal tingin nk jd lemah lembut tp xleh kot

  8. aku suka beli mags kekadang x abis baca utk sebulan tu, dh xpired....

  9. aku ...

  10. aku ....
c. pick your ten (10) more deserving recipients and describe them
    tak tau nk pick up saper lg, nnt lah