Pengikut

Rabu, 18 Ogos 2010

» WARDAHWARDROBE 1ST GIVEAWAY «


Salam, kekawan... kawan baekku Suhida MAt Hanip buat 1st GA shop dia.. Antara syarat² yg dikenalpasti...
1. Mesti mempunyai blog. (Lain kali saya buat terbuka ye untuk yang takde blog.) - ada
2. Buat satu entry mengenai WARDAHWARDROBE 1ST GIVEAWAYdan lengkapkan slogan saya nak menang blaus dari wardahwardrobe kerana blousenya yang menawan hati, fesyen terkini, susah nak cari, cuba sekali nak beli lagi, tawaran hebat menambat hati semua pembeli (tidak melebihi 20 patah perkataan).
3. Harus menjadi FOLLOWER wardahwardrobe. (sekiranya korang dah follow, sila nyatakan nama yang korang gunakan). - sudah (nama:elin)
4. Copy banner WARDAHWARDROBE 1ST GIVEAWAY dan sila letakkan pada ENTRY dan SIDEBANNER beserta LINK BACK- ada
5. MASUKKAN LINK WARDAHWARDROBE ke dalam bloglist korang. - sudah
6. Tag 3 ORANG KAWAN-KAWAN korang untuk turut sama join giveaway ini. - sudah
CIKJA
ANIS
YUSMA
7. Sila tinggalkan komen di entry saya ni beserta link ke entry korang. SilaSERTAKAN EMEL supaya senang dihubungi.. - sudah (ezlin_m@yahoo.com)





Tiada ulasan: